خرید و دانلود کتاب آردوینو Arduino For Dummies
پیغام مدیر :
فروشگاه اینترنتی زنبیل با هشت سال سابقه فعالیت در فروشگاه داری ، هدف خود را جهت راحتی و رضایت مشتریان قرار داده است و هربار تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتری بیش از بیش کرده است امید میرود شما بازدید کنندگان گرامی و مشتریان عزیز ، با نظرات خود ما را در بهبود عملکرد و خدمات رسانی یاری فرمایید پیروز و موفق باشید
خرید و دانلود کتاب آردوینو Arduino For Dummies
نوشــــته شــده در دو شنبه 7 دی 1394
بازدیــــد : 2534
نویســـنده : مدیریت شیکسون

خرید و دانلود کتاب آردوینو Arduino For Dummies

آردوینو در اصل یک برد میکروکنتر AVR بسیار ساده‌ست ولی با کاربردهای زیاد! این برد یک پلتفرم Open Source هست برای پیاده سازی مدارهای الکترونیکی متنوع. این برد همچنین شامل محیط توسعه و زبان برنامه اختصاصی هم می‌شه و شما می‌تونید بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف از این زبان و محیط استفاده کنید.

چه کسانی باید آردوینو رو بشناسند؟قیمت پایین و سادگی کارکردن با این برد باعث شده که افرادی زیادی پروژه‌های مختلفی رو با آردوینو اجرا کنند و البته طرفدار‌های آردوینو به مهندسین الکترونیک محدود نمی‌شه.کافیه شما با مفاهیم اولیه الکترونیک و برنامه نویسی آشنا باشیدآردوینو بهترین انتخاب برای برنامه‌نویس‌هایی هست که به یادگیری الکترونیک علاقه دارند. زبان برنامه نویسی آردوینو نسبت به سایر زبان‌های با کاربرد مشابه بسیار قابل فهم و خوانا می‌باشد.

دانلود کنید 




:: برچســـب‌ها: آردوینو الکترونیک فروش کتاب پایان نامه ,



مطالـــب مرتـبط با این پــست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: